štvrtok 23. júla 2015

Po dlhom čase opäť v knižnici ;)

Ahojte! :)

Všetci sa sťažujú na toto teplé počasie a hoci mne tiež prekáža, už som si na neho asi aj zvykla. Myslím, že to bude aj tým, že moja izba je otočená na juh, takže slnko tu svieti tak okolo 5. ráno a inak nikdy. No a von vychádzam až o 6 večer, takže ma to najväčšie teplo akosi obchádza ;)


Minulý týždeň, presnejšie vo štvrtok, som bola prvý krát tohto roku na kúpalisku ( resp. na plavárni), kde sa mi veľmi páčilo :))) Po dvoch hodinách môjho "vytrvalého " plávania sme zavítali do knižnice. Boli sme tam už v pondelok, ale , samozrejme, mali zatvorené ;)
Nečakala som nejaký veľký výber, lebo sú prázdniny, čo je doba, kedy chodí aj do knižnice celkom dosť ľudí, ale aj tak som našla pár kúskov, ktoré si chcem už dlhšie prečítať a s radosťou som si ich odniesla domov :)
Poďme sa na ne pozrieť :)

Leto som začala čítaním mojej milovanej Jane Austen. Northangerské opátstvo síce neprevýšilo Pýchu a predsudok, no veľmi ma zaujalo, preto sa zaradilo medzi moje obľúbené :) Recenzia TU.


Od Johna Boynea som už čítala jeho knihu "Chlapec v pásikovom pyžame", ktorá sa mi veľmi páčila, a preto som hneď siahla aj po tejto autorovej knihe.Opäť je to kniha, ktorá sa bude zaoberať vojnou a som úprimne zvedavá, ako mi sadne ;)


Hm... čo k tomu dodať? :D Mala som tú možnosť cestovať vo vlaku s jedným zaujímavým pánom z L.A., ktorý cestuje po Európe a je takým spisovateľom-fotografom v jednom. Jeho úlohou je zbierať informácie o všetkých hradoch, na ktorých sa vyskytol nejaký upír. Samozrejme sme sa v rozprávaní dostali aj k Draculovi a dozvedela som sa pár nových informácií, ktoré ma zaujali natoľko, až som sa rozhodla si Draculu prečítať. Snáď to nebude príliš strašidelné :D Ak ho už niekto čítal, rada spoznám váš názor :)


Denník Anny Frankovej mi padol do oka a povedala som si, že je to tiež taká menšia klasika, ktorú sa oplatí prečítať. Myslím, že svoje rozhodnutie neľutujem, lebo som asi v polovici knihy a je to fakt dobré, také reálne a ľudské.

Odniesla som si len 4 knihy, pretože som nevedela, nakoľko sa mi bude chcieť čítať , ale myslím , že som si mohla kľudne vziať aj viac, lebo teraz ma akosi chytila čítacia chvíľka ;)

Prajem vám všetkým , aby ste sa neuvarili a užívali si prázdniny! :)

Krásny štvrtok všetkým!
Vaša Andy♥
Zdroj 1. obrázku: http://b.fastcompany.net/multisite_files/fastcompany/poster/2014/04/3029579-poster-p-1-3029579-who-needs-business-school-the-hidden-startup-resources-at-your-local-library.jpg

14 komentárov:

  1. Ja mám v pláne konečne zavítať do knižnice budúci týždeň...má sa ochladiť :D A inak skvelé knižky si si doniesla. Hneď ma zaujala kniha od Boynea pretože som na ňu čítala skvelú recenziu, a tak ma zaujala, že si ju chcem veľmi prečítať. Takže som skutočne zvedavá, čo na ňu povieš ty :) A Denník Anny Frankovej je na zozname kníh, ktoré si chcem určte so 100% istotou prečítať, takže sa teším opäť na tvoj názor. A to je super, že ťa chytila čítacia chvíľka, máš môj obdiv. Ja v tomto teple ledva prečítam dve strany a už sa mi chce spať...nech už začne pršať inak sa zbláznim!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, počula som, že už nemajú byť tie tridsiatky, tak dúfam, že to je pravda :D Ďakujem :)
      No Anna sa mi zatiaľ páči fakt dosť, recenzia by mohla byť cez víkend alebo na začiatku budúceho týždňa :) A na Boynea sa teším aj ja :))
      Tak ja to mám tak, že nechodím von a buď pozerám seriály alebo čítam :D Ale už sa teším na ten dážď! :))

      Odstrániť
  2. Tiež by som si chcela prečítať zvyšné knihy od Jane Austenovej, keďže som čítala len Pýchu a predsudok, ktorá bola božská, ale nejako na ne nemám čas. Aj ten Denník Anny Frankovej by som si niekedy rada prečítala.
    Ja som si z knižnice požičala ešte predtým celú sériu Kroniky Narnie a už mi tu zostali len posledné dva diely, ale najnovším úlovkom je kniha Ďaleko od hlučného davu. Už sa na ňu strašne teším! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja v tomto teple buď čítam alebo pozerám seriály, takže čas sa u mňa stále nájde :D
      Napodobne sa teším na tvoju recenziu, pretože aj ja mám v pláne si ju prečítať + pozrieť film, len neviem čo skôr :D Asi tú knihu, čo? :D No, každopádne si najprv počkám na recenziu ;) :D

      Odstrániť
  3. No pekné kúsky! :) To mi pripomennulo, že som ešte nečítala Zlodejku kníh a v knižnici ju majú stále vypožičanú :( Drakula je pecka, mala by som dať re-reading, ale kde mám na to brať čas? :( Obdivujem ľudí, čo dokážu z knižnice odísť so štyrmi kúskami :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani mi to nespomínaj! Ani ja som ešte nečítala Zlodejku kníh a tiež ju majú stále vypožičanú! :( Ale kamarátku ju má, tak sa k nej možno dokopem cez tieto prázdniny ;) :D
      Oukej, tak na Draculu sa teším :D A ono to závisí od toho, kedy do tej knižnice prídem :D Či v tom správnom alebo nesprávnom čase :D Lebo niekedy tam nenájdem fakt nič :D

      Odstrániť
    2. Veľmi sa nezapájam, lebo, ehm, nemám čitateľský preukaz :D, ale pokiaľ chceš, tak Zlodejkou kníh ti rada oplatím láskavosť (ktorú si mi spravila, keď si mi požičala P.S. Miluji Tě ^.^), lebo tá kniha sa mi aj tak nepáčila a divne na mňa zazerá z poličky :D

      Odstrániť
    3. No, tou kamarátkou som aj tak myslela teba, takže si milá, že si sa sama tak ponúkla :D :* :D A tvoju ponuku využijem, len neviem, kedy to bude, takže to predbežne čakaj ;) :D

      Odstrániť
    4. Yay ^.^ Potom to dajak vymyslíme :D

      Odstrániť
    5. Máš jasné, zájdeme "na kávu"? :D Aj keď ja ju nepijem veľmi často, neviem ako ty :D

      Odstrániť
    6. Ja ju nepijem vôbec :D Ani kapučíno. Ale rada si s tebou dám čaj? :D

      Odstrániť
    7. Tak, keď bude takto teplo, tak to neviem či je dobrý nápad :D ale niečo už vymyslíme ;)

      Odstrániť
    8. Zmrzlina! :D Samozrejme, ďaleko od akejkoľvek (i keď dobre zabalenej) knihy :D

      Odstrániť
    9. Oukej, sme dohodnuté :))

      Odstrániť