sobota 5. septembra 2015

Čertov kameň

Krásnu prvú septembrovú sobotu prajem všetkým!

Všetci ste už isto radi, že je opäť víkend. Neviem, či som v tom sama, ale už teraz chcem nejaké prázdniny :D Rozvrh mám celkom zaujímavý, keďže 4 krát do týždňa začínam až o pol 10 a končím buď 7. alebo 8. hodinou, čo považujem na jednej strane za pozitívne, lebo si môžem pospať, ale tak neviem, či nebudem poobede/ večer padať od únavy rovno do postele . ( teda, keď nezaspím už v autobuse! :D )

Posledný prázdninový týždeň som mala celkom nabitý , keďže v pondelok sa uskutočnila moja historicky prvá blogerská stretávka s úžasnou blogerkou, Peťou :) Článok o našom stretnutí a o jej potulkách Prahou si môžete prečítať TU :))
Vo štvrtok som strávila deň s kamarátmi a v piatok sme sa vybrali na menšiu túru na Čertov kameň!


V noci som spala asi 5 hodín, čiže som sa obávala, že budem dosť zaostávať, ale musím povedať, že som sa poväčšine držala vpredu. Teda... pokiaľ sa nešlo do kopca, lebo vtedy mi to naozaj nejde :( :D Ale inak zastávam názor, že keď sa človek drží vpredu, môže dlhšie oddychovať pri tom, ako čaká na tých posledných :D :D
Počasie bolo úžasné, nebolo totižto ani príliš teplo, ani zima, takže sa kráčalo skvelo. Išli sme tam s partiou železničiarov, čiže väčšinu tvorili chlapi, no boli zábavní a ja som ich rada počúvala :))


Naša cesta začala tak, že sme sa vlakom dopravili do Medzilaboriec, odkiaľ nás maličký minibus odviezol do Habury. Najprv sme navštívili krásny drevený kostolík a mohli sme vyraziť na túru! Malo nám to zabrať 4 hodiny, no my sme šikovní, takže sme to stihli za 3 :D ♥

































Po výstupe na prvý kopec nás už čakalo toto udatné knieža Laborec! :) :D







Väčšinou sme šli takýmto lesom, kde bolo plno popadaných konárov a niekde aj vysoká tráva a keďže som rozhodne nebola vhodne oblečená, odniesla som si zopár škrabancov ! :( Aspoň však viem, že nabudúce takúto chybu nespravím a poriadne sa oblečiem!







Keď sme po troch hodinách došli do cieľa, konečne sme si sadli a chvíľku si oddýchli.
O pár metrov ďalej nás už čakal "obávaný" Čertov kameň a krásny výhľad na Medzilaborce a Krásny Brod :)






Verím, že ste si toto leto všetci naplno užili a hoci už skončilo, stále vás budú pri srdci hriať pekné spomienky :))
Ako dopadol váš rozvrh? Ste spokojní alebo by ste ho najradšej vyhodili von oknom?

Vaša Andy♥

Zdroj 1. obrázka:http://blog.sme.sk/blog/9494/270201/a.jpg

4 komentáre:

  1. Á, na Čertovom kameni som bola! Mám to aj v jednom článku, ale ako som naň teraz pozrela, je z leta medzi ôsmym a deviatym ročníkom a je to fakt otras, jemine, teraz nepíšem nič moc, ale tamto je čistý šalenizmus :D Tak len tak to poviem, že my sme tam boli zo školského tábora a cesta určite netrvala tak dlho - šli sme rovno z Krásneho Brodu, takže sme tam boli možno to pol hodiny, stačilo prejsť cez pár zarastených lúk a kúsok lesa, ale aj tak ma ten kameň veľmi neohúril a nestál mi za to trepanie sa tam :D No čo už, fakt som hrozná turistka :D Vy ste tu mali oveľa krajšie výhľady a ty si to zachytila na úžasných fotkách :) Inak, o kniežati Laborcovi som v živote nepočula, čo je divné, keďže žijem v dedine, ktorá má v názve "nad LABORCOM" :D Ale teraz ako si to čítam, tak je to vcelku zaujímavá legenda a ja sa kus hanbím, že som o tom nevedela. Robila som nejeden projekt o vlastnej dedine, ale keď prišlo na názov, vždy som sa zaoberala len jeho prvou časťou a nikdy mi ani nenapadlo zistiť, prečo sa Laborec volá tak, ako sa volá.
    Inak, s tým držaním sa vpredu to máš dobre vymyslené! :D Ja s radosťou zastávam úlohu tej, na ktorú sa čaká, aby ste si vpredu mohli oddýchnuť :D
    A rozvrh mi ani nespomínaj, vyhodiť ho von oknom by bolo ešte milé, skôr by som s ním mala horšie plány. Ale možno ma tak nesrdí ani samotný rozvrh, ako niektorí učitelia, ktorých nám dali, resp. NEDALI (Kto ťa učí angličtinu? Či ten polovičný úväzok je len NAŠA skupina?) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každý článok sa predsa vyvíja, no nie? A aj tie moje staršie sú nie práve najlepšie napísané, no ale, nespravíme nič :D ;) Veď ja som si tiež vravela, že to nebude dlhšie trvať ako pol hodinu, keď sme šli vlakom cez Krásny Brod, ale to by pre železničiarov bolo až príliš ľahké, takže sme si to pekne vyšľapali až z Habury :D
      No ja som o legende doposiaľ nič nepočula, takže mi to môžeš niekedy priblížiť, lebo aj mňa to celkom zaujíma :D Ja len viem, že ľudia okolo mňa hovorili, že je to vymyslená postava.
      Heh, ty si zlatá, že pre nás robíš toľkú prácu! :D :D Sme ti veľmi povďační! :D ;)
      Jop, presne tá na ktorú myslíš ma učí, a nie, vôbec ma to tak strašne neštve!!!!! Ale.... zbytočne sa budem umárať pocitom nespravodlivosti... musím si zvyknúť! ;(

      Odstrániť
  2. Práve vďaka tej dlhšej túre a tomu, že uvidím až jeden kameň (plus kostolík), som sa rozhodla, že mi tam nestojí za to ísť. Samozrejme, že sa mi aj nechcelo. :D Ale ako tak pozerám na tvoje fotky, ktoré sú, mimochodom, krásne, tak to mohla byť celkom pekná túra. Takže som rada, že si si to užila aspoň ty. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak mne sa zdala dlhšia ale jeden chlap povedal, že to bola "taká nenáročná túra" :D Tak neviem ;)
      Ďakujem krásne :))) A áno, užila som si to :D Ja rada chodím niekam na túry, aj keď do kopca nestíham :( :D

      Odstrániť