streda 12. augusta 2015

Choďte na chatu alebo ako som prežila v prírode ;)

Ahojte! :)

Hlásim sa vám s oznamom, že som živá a zdravá! Väčšina z vás asi nevie, kde som sa posledný víkend nachádzala, tak pre ozrejmenie: bola som s kamarátmi na chate. Chodíme tam už, dá sa povedať, pravidelne, každý rok a vždy sa na ňu nesmierne teším, pretože sú to dni plné pohody, smiechu, ale aj hmyzu či zaujímavých zvieratiek ! :D



Minulý rok sme boli v čase, kedy bolo teplo ale nič extra, no tento rok sme na chate boli v období fakt veľkých horúčav, ktoré nám ( mne) spôsobili pár problémov. Ten najväčší bol pre mňa veľký výskyt hmyzu. Osy lietali naozaj všade okolo nás až do neskorých večerných hodín a neoháňať sa bolo v mojom prípade skoro nemožné... v chate sme mali aj mravčeky s krídelkami, ktoré som sa snažila vykynožiť a myslím, že sa mi to aj viac-menej podarilo! :D No a nesmel chýbať náš každoročný spoločník - kamarát plch-! Pri našej poslednej návšteve sme natrafili rovno na celú plšiu rodinku, tentokrát sme však objavili len jedného, čo bolo fajn, lebo sme ho v noci veľmi nepočuli. Verte mi, plšia rodinka, ktorá si v noci zmyslí ísť na wecko a začne na hornú posteľ strieľať svoje exkrementy nie je práve priateľská idylka! :D Spočiatku to beriete s humorom, ale po štvrť hodine vás už ten smiech naozaj prejde ;)
Jedli sme to, čo sme si sami navarili, vďaka čomu som sa teda riadne prejedla aj nezdravých vecí, ale človek musí občas zhrešiť ;)

Samozrejme, že 2 dni bez sprchy sa na mne dosť podpísali, preto som sa na ňu v nedeľu už riadne tešila! A ako minulý rok, aj tentokrát sme náš spoločný výlet zavŕšili na Sninských rybníkoch :) Kto tam ešte nebol, tak rozhodne odporúčam! ;) Síce tam bolo naozaj veľa ľudí, stále to však bolo príjemnejšie ako obyčajné narvané kúpalisko ;) 
Hlavná vec je, že som strávila skvelý čas so skvelými ľuďmi v peknom prostredí. Ani by som neverila, že les dokáže človeku dodať takú dávku optimizmu a energie ;) A to aj bez toho, aby ste objímali stromy ;)























P.S. Dnes odchádzam  na prázdniny k príbuzným na Oravu ( ♥). Nejaké články pripravujem, ale nebude ich až tak veľa ako obvykle! Keď sa vrátim, mám v pláne súťaž, takže sa máte na čo tešiť! :) Užívajte si prázdniny a nefrflite už toľko na to teplo... je to totižto zbytočné a iba si tým ničíte potrebnú energiu ;)

Ako prázdninujete vy?

Vaša Andy♥
Zdroj 1.obrázku:http://www.artbythomaskinkade.com/images/kinkade_foxgloveCottageB.jpg

4 komentáre:

  1. No to ste mali o zábavu postarané, mravce, osy a plch :D Joj, nezávidím, hlavne tie osy...otravné, akurát dnes ma jedna chcela zneškodniť. Stojím na zastávke a tá "otrava" začala okolo mňa krúžiť, dobiedzať, a viem, že ma chcela doštípať a to som jej nič nespravila. A aj keď som nastúpila do autobusu, bola tam...takže som celú cestu tŕpla,horor! Mám z nich trauma...raz som skočila do ich hniezda, ktoré mali starostlivo ukryté v zemi, pod vrstvou trávy a to, čo nasledovalo, si asi vieš predstaviť...bola som opuchnutá akoby ma niekto dobil :D Ale vtedy mi to smiešne neprišlo :/ Zvieratá mám rada, dokonca aj hmyz, ale tie osy u mňa už nemajú šancu...takže toľko k môjmu vzťahu k osám :D A objímanie stromov...to moja babka, z tatovej strany, vždy hovorí a to je kresťanka. Sa s ňou vadím, ale nedá si povedať...Vždy nám to povie, keď ideme do lesa na hríby, prechádzku: "A nezabudnite nazbierať pozitívnu energiu zo stromov..." Hrôza, raz som ju videla ako objíma našu čerešňu v záhrade :D Ako vravím, nedá si povedať...:))
    Takže si mala super víkend a uži si to na Orave :) Aj my sa tam chystáme, celá rodinka, na hrad a tak...a teším sa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som veľmi rada, že sa jej to nepodarilo! ;) :D A ako tá tvoja príhoda, ktorá skončila v osom hniezde ma teda poriadne vystrašila! Ja kebyže som na tvojom mieste asi z toho šoku najskôr odpadnem, začnem vrieskať a dostanem panický záchvat! :D
      Vieš ako...keď tomu ľudia veria, ja im to brať nebudem! :) Možno je to iba placebo efekt : ľudia uveria, že im to objatie pomôže a fakt im to pomôže ;) :D
      Užívam, hlavne to, že tu je menej ôs a menej teplo ;) :D To je úplne najviac super, nehovoriac o lesoch a kopcoch :3
      Júúúúj, teším sa, že aj vy sem idete. Som neďaleko hradu, tak daj vedieť, zakývam ti a budem na teba myslieť! :D ;)

      Odstrániť
  2. Pekné fotky a ten chlebik vyzera uplne mňam! :D :D ...ach, zavidim ti, chatovice su vždy (väčšinou) uplne super a mrzi ma, že mne to tento rok nevyšlo :/ ..ale tak aspoň tebe! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to dopadne, keď ho necháš na príliš veľkom ohni príliš dlho :D :D nepapali sme ho, neboj ;) Aj mňa mrzí, že ti to nevyšlo, ale snažila som sa to užiť aj za teba ;) :) Vďaka :))

      Odstrániť