štvrtok 2. februára 2017

Keď sa zima drží viac ako pár dní :)

Ahojte, blogoví čitatelia! :)

Aj vás tento rok zima prekvapila a nadelila vám toľko snehu, koľko ste možno ani za celý svoj život nevideli? :) Ja toto ročné obdobie až tak rada nemám, teda milujem Vianoce a pokoj, no keď vám omŕzajú prsty na rukách, žiadna sranda to pre mňa teda nie je.
Tohtoročná zima je však asi najbohatšia na snehovú nádielku za posledné desaťročie, aspoň ja to tak vnímam, lebo aj keď si pamätám hory snehu z čias , keď som bola ešte malé dieťa, toľko snehu ako máme tento rok si ani moje detské ja nevie vybaviť.
Po vyčerpávajúcich dňoch skúškového obdobia, ktoré sa neskutočne naťahovalo a dosť naštrbilo moje psychické zdravie aj náladu som sa raz rozhodla, že sa vyberiem von a keď som sa pozrela von oknom ani na okamih som nepremýšľala, lebo ak by som nevyšla von, bola by to jedna veľká premárnená šanca.
Neviem ako vy, ale mňa vie v tejto rušnej dobe upokojiť už len slnko či pohľad na stromy. A možno preto milujem prechádzky. Aj keď som maximálne vyšťavená  a nedokážem ani poriadne chodiť, milujem dýchať čerstvý vzduch, aspoň na chvíľu na nič nemyslieť a oddať sa tomu prenádhernému pohľadu.




Určite vám ešte musím spomenúť jednu sobotu, kedy som mala v pláne naozajstné učenie pred poslednou skúškou, no keď som sa ráno zobudila, tak ma prekvapil dosť neuveriteľný pohľad. Už ako som sa prebúdzala cítila som neobvyklú zimu a tá bola zapríčinená, ako som sa neskôr dozvedela, už viac-hodinovým výpadkom elektriny. Pri pohľade z okna som však nemohla uveriť vlastným očiam : za noc napadlo totižto pol metra snehu a ten sneh vôbec nevyzeral na to, že by ustal. Ten pohľad bol krásny, no my sme sedeli v dome bez elektriny, vody a tepla viac ako pol dňa, pričom ešte aj večer bol párhodinový výpadok a ja som sa učila pri sviečkach. Cítila som sa trošku nostalgicky a začala som uvažovať nad tým, ako to museli mať ľudia v minulosti ťažké. Fakt som bola rada, keď sa všetko vrátilo do normálu! :)




                                                     
                                                Takto nejako to u nás v to ráno vyzeralo :D :)




Táto fotka je ešte z Nového roku, ale konečne sa mi podarilo stihnúť zachytiť nejaký ohňostroj ! :) :D 




























V ten deň svietilo slnko úplne že mega najviac a vyhnalo do toho snehu aj mňa, čo už je fakt sila, lebo to bolo tento rok prvýkrát!
Táto zima je síce skvelá, no predsa len si myslím, že už by sa mohlo trochu otepliť a pribudnúť viac dní so slniečkom ;)

Ako to v túto zimu vyzeralo u vás? Tešíte sa z nej alebo by ste už chceli jar? 



Vaša Andy♥
Zdroj 1. obrázku : https://img.clipartfest.com/1b67479ec6f043e67c35fadcf37ec3fd_the-solitude-of-winter-winter_4000-2666.jpeg

6 komentárov:

  1. Ach, táto zima je skvelá! Konečne je v zime sneh, tak ako sa patrí :D Ono som ani nevedela, že mi tak veľmi táto biela prikrývka chýbala a vďaka nej sme mali konečne Vianoce s nádychom tých pravých Vianoc♥
    Teraz mi je ľúto, že som nezachytila taktiež taký krásny slnečný deň, no tak trocha som sa bála o foťák, či to pri tých pomaly -20°C zvládne a preto som ho radšej zo sebou ani nenosila. No práve včera ráno sa mi naskytol dokonalý a prenádherný výhľad, pretože za noc poriadne nasnežilo a tie stromy a všetko naokolo vyzeralo ako z rozprávky. Tak som neváhala, zbalila foťák, vzala hafana a už sme blúdili naprieč prírodou (inak bolo presne 0°C, takže som sa o foťák už nemusela báť :D)
    Takže mám konečne aj ja niečo nafotené, len kým sa dostanem k článku už bude pomaly aj jar :D Inak peknučké fotky♥ Najmä tie, ktoré zachytávajú detaily, na také mám slabosť :)
    Dúfam, že čím skôr opäť prídu slnečné dni, nie zas až tak mrazivé, i keď sa má znovu ochladiť, takže jar si bude musieť ešte počkať :)
    Krásny článok♥, prajem ti nádherný víkend ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)))
      Presne tak! Úplne súhlasím, biele Vianoce nezažije každý, a preto si ich veľmi vážim a som za ne vďačná :) Snáď ich ešte kopu zažijeme :)
      -20 hovoríš? Tak v takých mrazoch by som ani von najradšej nevychádzala :D toto je už fotené pri takých -10 až -7 ;)
      Máš to super, že máš spoločníka, hafana, ja by som si tiež rada nejakého splašila ale momentálne na to nie je vhodná chvíľa, tak snáď raz možno :))
      Teším sa na článok a skvelé fotky! ♥♥♥ A vôbec to nevadí, kedy nakoniec vyjde, na tvoje články sa oplatí počkať :) ;)
      Veď ja tiež budem rada, keď už príde tá jar ale akosi sa to stále oddaľuje :D :D ;)
      Ďakujem, aj tebe teraz už krásny týždeň :) ♥♥♥

      Odstrániť
  2. Juuuj, ani som len nedúfala, že po prečítaní Tvojho komentára pod mojím článkom narazím hneď na ten od Teba, ktorý naň bude nadväzovať. Takže pokračujem tam kde som skončila. Nesmierne sa teším, naozaj veľmi, že Ťa to slniečko napokon predsa len vylákalo von a ukázalo Ti našu Matku prírodu v jednej z jej krásnych podôb - odetej v mrazivej belobe. Áno, ten nos a prsty na rukách či nohách nám síce idú odmrznúť, no myslím si, že ten pohľad za to naozaj stojí. To ako sa ten sneh na fotkách prekrásne trbliece, ako sa lúče slnka nádherne prelínajú a menia farby. Och♥ Nádhera, čo viac k tomu dodať. Možno už len toho slniečka trochu viac. Mne osobne síce sneh nevadí a takúto nádielku by som s radosťou znovu privítala, no tie hrejivé slnečné lúče naozaj chýbajú.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ♥
      Júj, tak tvoje články nás všetkých inšpirujú a ja sa snažím vychádzať von, objavovať a unášať sa prírodou najviac ako to len ide! :) ♥ Tak, tak, tie omrzliny vlastne svedčia o tom, že ten pohľad za to stál, lebo cesta k niečomu krásnemu zvyčajne nebýva jednoduchá ;) :)
      Mňa slnko nabíja neskutočnou energiou, preto ho k lepšiemu fungovaniu fakt potrebujem, ale ešte stále som nepostavila snehuliaka :D tak neviem, možno to ochladenie nebude na škodu ;) :D
      Ďakujem za krásny komentár :) ♥

      Odstrániť
  3. Wow, wow, wow! Neskutočné fotky!
    Ja som na chuť prechádzkam nejako neprišla, zatiaľ mi asi stačí ranný beh do školy a poobedňajšia prekážková dráha zo školy, ale je super, že tebe to takto pomáha ^.^ Možno ešte príde na psa mráz a deň pred maturitou aj mňa nájdeš niekde v prírode :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aleeee, až také super nie sú ;) :D Každopádne ďakujem ♥
      No ten beh poznám veľmi dobre, ale verím, že aj zrelaxovať vieš, nemusí to byť v prírode stále, aj seriály vedia pomôcť ;)))

      Odstrániť