nedeľa 13. júla 2014

Tigria sága (2.,3.,4. diel)

Tááákže prichádzam s anotáciami ďalších častí Tigrej ságy.

2.časť- TIGROVA MISIA

"Druhé pokračovanie úspešnej tigrej ságy! Kelsey sa podarilo pomôcť zakliatym tigrím bratom prekonať prvú skúšku na ceste za ich vyslobodením. Na konci prvého dobrodružstva sa však rozhodla vrátiť sa z Indie domov, aby dopriala pokoj sebe a slobodu milovanému Renovi. Bolo jej rozhodnutie správne? Doma začne Kelsey chodiť na vysokú a taktiež je pozývaná na rande. Ktorý chlapec sa však môže prekrásnemu indickému gentlemanovi rovnať...? Zatiaľ sa niekde vo svete chystá šialený Lokeš znova udrieť a získať cenné medailóny začarovaných bratov. Bude Kelsey pripravená na ďalšiu nebezpečnú výpravu? Prinesie tigrova misia zaslúžený úspech?"





Tak ešte sa vyjadrím k obálke , konkrétne táto obálka sa mi páči zo všetkých obálok asi najmenej. Je to asi preto, pretože nemám až tak rada červenú farbu a ani  čierneho tigra...predsa len, na Rena nemá ;)

3.časť- TIGROVA PLAVBA



"Tretie pokračovanie úspešnej Tigrej ságy! V spoločnosti očarujúcich tigrích bratov sa Kelsey aj tentoraz vyberie na dobrodružnú cestu, aby svojim milovaným spoločníkom pomohla zbaviť sa kliatby. Aj s múdrym pánom Kadamom, ktorý im bude vo všetkom nápomocný, bude plavba za ďalšími výzvami náročná. Podarí sa výprave nájsť všetkých bájnych drakov a získať Durgin Náhrdelník? Vyberie si konečne Kelsey z tigrích bratov toho pravého? Tešte sa na úžasnú plavbu plnú výziev, osudových okamžikov, lásky a vášne!" (anotácia zo stránky www.gorila.sk)

Čo sa týka tejto obálky, mám protichodné pocity. Na jednej strany sa mi hrozne páči kombinácia fialovej , sivej a modrej, na druhej strane..ten drak ma desí!  Ale celkovo je podľa mňa lepšia ako 2. ;)

4.časť-TIGROV OSUD


"Dobrodružná cesta Kelsey a tigrích bratov sa blíži ku koncu. Nastáva kľúčový boj s démonickým Lokešom, ktorý rozhodne o osude našich hrdinov. Bude napokon tigria kliatba zlomená? Dostanú odvážni bojovníci zaslúženú odmenu a nájdu v sebe odvahu ísť za hlasom svojho srdca?" ( anotácia zo stránky www.albatrosmedia.sk)

Tak a máme tu poslednú obálku ,ktorú hodnotím kladne, pretože nie je síce taká super ako prvá, ale vystihuje koniec série :)

Celkové hodnotenie série:  Milujem túto sériu! Je to séria , ktorá poteší rozhodne priaznivcov fantasy, romantiky, dobrodružstva, akcie, mýtov, tigrov a pod. Úprimne ju nemôžem  zaradiť ani do jednej kategórie, pretože pre mňa mala z každého rožku trošku :D Ja, milovník romantiky, som si  tam romantiku samozrejme našla a bolo jej tam pre mňa práve tak akurát, no odporcovia romantiky so mnou však určite budú nesúhlasiť a povedia, že jej tam bolo až priveľa. Nemôžem nikoho nútiť , ale myslím, že každý, komu nevadí zamilovaný  trojuholník, legendy a veci hore zmieňované , by mal po tejto sérií siahnuť.
To, aký príbeh vymyslela Colleen je vážne obdivuhodné. Celá séria má veľa úžasných detailov, ktoré sprevádzajú Kelsey a tigrov a vtiahne vás to do deja takým spôsobom, že sa pristihnete pri tom, ako otáčate stránky a neviete sa zastaviť. ;)
Celej tejto sérií dávam 5 hviezdičiek! :)
P.S.: Napísala som aj na "že vraj "  officialnu stránku autorky,ktorá mi normálne odpísala!!! :D Bola som z toho mierne v šoku, ale potešila ma to! ( Nebojte sa, žiadne rozpisovačky to neboli ;) :D ) . A taktiež som niekde na nete zahliadla , že by sa mohol natočiť aj film, čomu by som sa teda nebránila! Hm...kto by si asi tak zahral Rena ? :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára