nedeľa 13. júla 2014

Môj 2. návrat na blog

Krásny slnečný večer všetkým! :)

Tak a po roku ( zase ! ) som tu naspäť! A dúfam, že mi to vydrží vážne dlhšie ako jeden deň či týždeň ako naposledy, ale dá sa predpokladať , že nie...no ale ja stále verím, že pokiaľ vám niečo robí radosť , tak pri tom zostanete čo najdlhšie. ! :)
Mojou záľubou je čítanie, takže budem publikovať hlavne recenzie na knihy, ktoré prečítam, teda hlavne na tie , ktoré stoja za to.
Mojou druhou a treťou záľubou je fotenie a cestovanie, takže tu pribudnú aj články s fotkami z mojich výletov, ale nebojte sa..nebude ich veľa, pretože necestujem až tak často akoby som chcela ;)
A ako by si pozorný návštevník môjho blogu mohol všimnúť ( pravdepodobne si ale nevšimne ;) ), mám tu aj jednu "báseň" ( je to hlúpe nazvať môj výplod týmto menom), ktorú však zatiaľ nikam nezaradím, ale ani nevymažem, pretože pri mne človek nikdy nevie, kedy ma zase napadne "postnúť " nejaký ten môj "výtvor".
Tak to je asi na začiatok všetko, poďme do práce! ;)
P.S: V poslednom článku som vám napísala recenziu na 1. časť Tigrej ságy, takže pravdepodobne v nasledujúcom článku zhrniem zvyšné 3 diely ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára