nedeľa 14. júna 2015

Čo práve počúvam?

Ahojte! :)

V takúto teplú nedeľu som sa rozhodla napísať zoznam pesničiek, ktoré momentálne počúvam.
Na začiatok vám musím povedať, že hudbu milujem, aj keď nie som ten typ, čo by mal slúchadlá v ušiach celý deň a celú noc.( čo je samozrejme preto, lebo som v priebehu mesiaca už dve roztrhla :D ) Keď mám čas a chuť, viem vďaka hudbe úplne vypnúť.
Nemám nejaký extra obľúbený žáner, skôr počúvam tie také hitovky z rádia alebo pesničky na ktoré natrafím na youtube. Dalo by sa však povedať, že sú to zvyčajne piesne z pop žánru.



Milujem skvelé cover verzie známych piesní a túto speváčku som objavila už asi pred viac ako rokom , ale stále ma neomrzela, spieva naozaj krásne :)

Olly ♥ Toto bola láska od kedy som počula jeho pieseň , ktorú naspieval s Demi ( klik tu ) a mám strašne rada jeho hlas + jeho videoklipy sú tiež naozaj pekné :)

Film som ešte stále nevidela, ale vyzerá to veľmi dobre :)

A Eda hádam ani nemusím vysvetľovať :) Pán umelec :)

Slovenskú hudbu naozaj veľmi nepočúvam, lebo na rap veľmi nie som, ale z českej hudobnej scény som objavila tieto dve piesne, ktoré ma zaujali :)


V tejto horúčave sa mi ťažko píše nejaká recenzia, ale budem sa snažiť ju nejako v najbližšej dobe zosmoliť :))
Zatiaľ mi môžte poslať vaše playlisty, veľmi rada si rozšírim ten svoj ;))

Krásnu nedeľu všetkým! :)

Vaša Andy♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára