streda 5. novembra 2014

VO FARBÁCH JESENE/ Rozhovor s Lenkou




Ahojte všetci! :)

Prichádzam so svojím prvým článkom do projektu " Vo farbách jesene". Som veľmi rada, že som ho stihla napísať ešte dnes, lebo som prišla neskoro + som sa ako každý musela ešte učiť, ale zistila som, že na napísanie článku sa dá nájsť čas :) (občas...:D )

No , dosť bolo o mne, prejdime k dnešnému článku, ktorý nesie názov "Rozhovor s Lenkou" :)
Aby ste pochopili v akom sme vzťahu...Lenka je moja veľmi dobrá kamarátka a taktiež je priateľova sestra (teda možná budúca švagriná :D ale nepredbiehajme :))

Otázky nie sú veľmi originálne, ale chcela som , aby ste ju spoznali z viacerých oblastí jej života, preto to je taký rýchly mix mojich otázok, na ktoré mi rada odpovedala :)



1. Ako si strávila jesenné prázdniny? 
Keďže tieto prázdniny boli až štvordňové, v prvom rade som sa venovala škole. Napriek tomu sa mi ale podarilo dočítať Hamleta a začala som čítať Príbeh dvoch storočí. Momentálne som sa zasekla v druhej štvrtine knihy. Príčinu si asi všetci vedia domyslieť. Hrala/Trénovala som na orgáne v kostole a musím povedať, že mi to išlo už oveľa lepšie ako minule, aj keď nič svetové za tie dva mesiace cvičenia nečakajte. :D A keďže začala dušičková oktáva, návštevy cintorína sa stali príjemnou polhodinovou prechádzkou. Také boli moje jesenné prázdniny. :) 

2. Ktorá kniha sa ti neodmysliteľne spája práve s jeseňou ?
 Uff... Si ma normálne zaskočila touto otázkou, pretože ma momentálne nič nenapadá. :D Á... myšlienka! Určite knihy Pán Tragáčik, pretože to sú proste také super detektívky na čítanie v chladnom počasí.


3. Aký je tvoj momentálne najobľúbenejší seriál? 
Ehehe... Momentálne je to seriál Reign, ale okrem neho mám veľmi rada aj Chicago Fire, OUaT a The 100.

 4. Ako si na tom s čítaním kníh? 
No... je to dosť bieda. Knihy čítam veľmi rada, ale od začiatku septembra to so mnou ide dolu vodou. Kvôli škole nemám veľa času na čítanie, a ak aj občas nejaký mám, niekedy si proste radšej pustím seriál alebo film. A tak sa stalo, že za mesiac teraz prečítam len dve/tri knihy.

 5. Aký je tvoj obľúbený citát / obľúbené motto? 
 Nemám vyslovene nejaký obľúbený citát, ale tento sa mi veľmi páči: 'A successful person is someone who can build something with the bricks that others have thrown at him.' 

6. Čo patrí medzi tvoje hobby? ( okrem čítania samozrejme :D)
 Pozeranie seriálov, filmov, fotenie, hranie na klavíri a už aj hranie na orgáne :3 Okrem toho mám rada aj blogovanie, na ktoré nemám veľa času, ale snažím sa.

 7. Máš rada strašidelné príbehy? 
Toto bude veľmi výstižné a jednoduché. Nie, nemám rada strašidelné príbehy a už vôbec nie horory. Som proste strašpitel. :D 

8. Utrácaš za knihy veľa peňazí? 
Za knihy veľa peňazí neutrácam. Za jeden mesiac si približne kúpim jednu alebo dve knihy. Aj tak však stále nejakú buď dostanem, či ak sa pošťastí, tak vyhrám. :D

 9. Máš už naplánované, čo kúpiš blízkym na Vianoce? 
Žiaľ, zoznam nemám ešte ani len napísaný, a to si vždy všetko musím napísať/poznačiť. :D Ale nejaké nápady na darčeky už mám a niektoré sú už u mňa v skrini. :)

 10. Máš rada zvieratká?
 Určite mám. Aj keď stretnutia so psom v noci nemám veľmi v láske. :D 

11. Aká je tvoja obľúbená farba?
 Uff... Mám rada všetky farby, ale už dosť dlhú dobu obľubujem oranžovú. Takže asi tá oranžová. :) Aj keď červená tiež nie je zlá. :D

 12. Akú hudbu rada počúvaš?
 Keď idem zo školy vlakom domov, tak si rada pustím nejakú inštrumentálnu hudbu, najmä počúvam The Pianoguys a Lindsey Stirling. Inak tiež rada počúvam skladby od One Republic, Imagine Dragons, Jamesa Blunta, Kelly Clarkson, ... 

13. Tvoj najlepší výlet?
 Každý výlet do Vysokých Tatier je úžasný, keďže prírodu a najmä hory milujem. Tento rok bol však najúžasnejším výletom výlet do Viedne. :) 

14. Káva alebo čaj?
 Určite mám rada viac čaj, aj keď som trochu pri tejto otázke váhala, pretože po škole si rada dám tu kávu/čokoládu. :)

 15. Čo plánuješ s blogom do budúcna?
 Dobrá otázka! :D To netuším ani ja. :D Okrem spoločného projektu s Andy už neplánujem tento rok nič nové. Klasické recenzie, snáď aj viac fotočlánkov a proste moje žvásty. :D :) A keď budem mať novú pamäťovú kartu, snáď sa spamätá aj moja canónka a konečne natočím ďalší cover. :) 


A to je koniec. Lenke, "ďakujem za rozhovor" ( píše sa mi to vtipne, ako keby sme boli nejaké celebrity :D just kidding ;) ) a obe dúfame, že sa vám tento článok páčil :)

Vaša Andy♥

2 komentáre:

  1. Ty brďo, polovičku dnešných zobrazení blogu musíš mať odo mňa, tu stepujem už asi od dvanástej :D Ale dočkala som sa a som rada, vy dve (teda tvoje otázky a Lenkine odpovede) ste mi vylúdili úsmev na tvári :) "Možná budúca švagriná" :D :D Som sa smiala hneď na začiatku :D
    To sklamanie, keď nepovedala, že jej obľúbeným výletom bol Sninský kameň... Srandujem :D :D ("Orech?")
    No ale to interview vyznelo tak celebritovsky (na pýtanie autogramov to síce ešte nie je, ale možno vás dakedy v budúcnosti prekvapím :D). Tento rozhovor sa mi VEĽMI páčil a teším sa na Lenkin rozhovor s tebou :) Budete mať rovnaké otázky alebo každá vymyslela vlastné? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hah, ďakujem za tie zobrazenia! :D Potešili! :)
      No veď je možná budúca švagriná :D :D musela som proste ;) :D
      Určite myslela aj na ten kameň ale Tatry sú predsa len kus väčším kameňom :D :D
      Ešte neviem, aké má pre mňa Lenka pripravené otázky, lebo interview ešte neprebehlo :D ;) Takže sa musíš opýtať jej :)

      Odstrániť