nedeľa 16. novembra 2014

VO FARBÁCH JESENE/ Kreatívna jeseň




Zdravím!

Tak...konečne je víkend a s ním prichádza aj plánovaný článok "Kreatívna jeseň". Teda... neviem, či presne splním tému, ale uvidíme.
Najprv vám chcem všetkým povedať, že ja vôbec nie som kreatívna osoba. Vážne. Milujem všetky tie krásne DIY videá, ktoré vám hovoria, ako jednoducho a lacno si môžte skrášliť príbytok na jeseň , zimu, Halloween a pod. No mne chýba to nadšenie, keď začnem niečo podobné tvoriť ja. A myslím, že to bude tým, že ja aj keď niečo začnem, tak to nedopadne nikdy tak, ako má. A takisto nemám trpezlivosť na tie malé detaily, ktoré potrebujú istú zručnosť a pevnú ruku. Preto som si vybrala (asi) to najjednoduchšie DIY , aké som len mohla :D ( a ani toto sa nepodobá na to, ktoré som videla! -_-)


Keďže jeseň tu bude už len pár dní, toto bude skôr taký sumárny článok o tom, ako ste si mohli skrášliť vaše izby, no ak bude počasie aj naďalej také ako doteraz a vy sa poponáhľate, určite si ešte stihnete užiť vaše výtvory. Možno vás inšpirujem aj ja, ale tým si nie som celkom istá. Tak poďme na to.



Moje prvé kroky viedli do lesa. Jeseň bez listov si nedokážem predstaviť, preto bolo hneď jasné, že väčšinu tohto článku budú zaberať práve listy ( bude ich tu až príliš veľa :D ). Doma som si pripravila pár veci, ktoré bude mať zaručene každý doma : lepidlo, lepiacu pásku, nejakú šnúrku alebo motúz, nožnice, sviečku a kelímok od jedného jogurtu ( tento však bol sklenený , nie plastový :D ). Celé to vyzerala asi takto ( kvalita fotografií je dosť zlá, lebo svetlo bolo dosť "na houby", tak snáď mi to prepáčite) :


                         Tá miska mi prišla strašne tematická a dosť často ju teraz používam :)


                                          Milujem pistácie! ♥





                                           
                                Tento jogurt sa volá "Malý gazda" :D a nejako extra mi nechutí...




              Listy som mala týždeň uložené v knihe, aby sa nekrčili a lepšie sa s nimi pracovalo.

                                        




                        Na každý list som naniesla lepidlo a klasicky ho prilepila na kelímok. Aby to celé   držalo , po obvode som listy zaistila hrubšou nitkou :)



 


                       Pár listov sa mi zvýšilo, tak som si ich prilepila lepiacou páskou na poličku s knihami. :)

                                       .... a na zrkadlo :D

                                Tento pohár som dostala len v piatok od mamy na cappuccino ( kávu totižto nepijem) a  myslím, že v studených jesenných večeroch nájde svoje využitie :)


                                    A takto vyzerá môj výtvor, spolu so sviečkou vo vnútri :)



Na to, že môj umelecký a kreatívny duch žije niekde v podzemí a skoro ho nevídam, som vyčarila to najlepšie , čo som mohla, tak dúfam, že sa aspoň niečo páčilo aj vám :)

Krásny večer,

Vaša Andy♥



4 komentáre:

  1. Niežeby som sa nejak tešila alebo čo, ale... ayyyy, článok o kreatívnej jeseni!! :D ^.^
    Ja by som aj bola nadšená, čo sa týka DIY, ale ono to nikdy nevyzerá tak, jak má :D Plus boj s lenivosťou je nenormálne ťažký, akože fakt, a občas stane, že ma tá lenivosť prepadne od chrbta uprostred práce a ja s ňou nevládzem bojovať a tak tie detaily tiež väčšinou nedotiahnem :/ :D
    Je to krásne a tá tematická miska to dotvára :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júúj, ďakujem Maji :))
      Hej, lenivosť je ďalšia vec, ktorá ma trápi! :D Ale už keď sa do niečoho pustím, tak to skoro stále dotiahnem nejako...:D

      Odstrániť
  2. Jéééj, to je také pekné. :) Sa mi páči tá sviečka najviac. :3
    Ja momentálne idem pracovať na mojom DIY, aj keď ťažko povedať, či to takto nazvať. :D Veď uvidíte. :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť