nedeľa 25. júna 2017

Movie Tips #9

Pozdravujem vás, priatelia moji!

V tieto teplé júnové dni sa mi akosi nič nechce. Keďže som však aspoň z časti produktívny človek, nemôžem si odpustiť aspoň nejakú produktívnu činnosť, ktorá by moje "usilovné" ja počas dňa upokojila, a teda, zvyčajne skončím pri nejakej domácej práci. Ja, človek, ktorý naozaj nie je upratovací typ. Zistila som však, že to je skvelá činnosť na rozmýšľanie a plánovanie, a tak ma minule aj napadla myšlienka, že by už bolo fajn, keby som vám predstavila filmy, ku ktorým som sa za posledné mesiace uchýlila. So spolubývajúcou sme si na izbe robili filmové večery a ja som si konečne dokázala vychutnať dobrý film, lebo povedzme si rovno, ja som skôr verná mojim seriálom. :D


Miss You Already / Už teraz mi chýbaš





Milly and Jess have been best friends forever. They've shared everything since they were kids - secrets, clothes, laughs, substances, boyfriends... now they are trying to be grown-ups. Milly has a high-flying job and lives in a beautiful townhouse with husband Kit and their two kids. Jess is a town planner and she and her boyfriend Jago live on a bohemian houseboat on a London canal. Their friendship is as rock solid as ever. That is until Jess struggles to have a much longed-for baby and Milly finds out she has breast cancer. How do you share that? (ZDROJ)


Sú trailery, pri ktorých dokážete robiť viacero činností naraz a nijako extra vás nezaujmú. No sú aj také, pri ktorých ste si viac ako istí, že si tento daný film určite musíte pozrieť. Bodka. A presne tento druhý pocit som mala, keď som si pozrela trailer na tento film.
Príbeh je o 2 najlepších kamarátkach, ktoré majú naozaj veľmi špecifické priateľstvo, ktoré trvá už pekných pár rokov. Ich inside jokes, žartíky a nekonečný smiech ma úplne pohltil. Jedna z nich však trpí ťažkou chorobou, čo spôsobí nejeden problém. AK by ste však čakali, že sa bude celý ten čas len utápať v smútku, mýlili by ste sa. Ona robí presný opak, snaží sa stihnúť všetko, čo doposiaľ zmeškala. Akurát, že život nie je takýto jednoduchý.
Milujem príbehy, ktoré ma dokážu od začiatku chytiť za srdce, príbehy, ktoré majú postavy, do ktorých sa platonicky zamilujem a Drew Barymoore v kombinácií s Toni Collette vytvorili teda parádnu dvojku. Uverila som im každú jednu hlášku, žartík, scénu ...
Doteraz neviem pochopiť ako sa im podarilo vytvoriť tak reálny obraz dvoch priateliek, pričom jedna z nich je vážne chorá. Nevyhli sa hádkam, nevyhli sa slzám a nevyhli sa ani smiechu.
Verte mi, v tomto filme si nájdeme to svoje, my všetky. A ak ho skúsite pozerať so svojou najlepšou kamarátkou veľmi hmatateľne si budete uvedomovať, aké máte šťastie, že ju máte po vašom boku.


CSFD : 73% 


Trailer:





October, Baby



Hlavní hrdinka, devatenáctiletá Hannah, se potýká se zdravotními problémy, o kterých lékaři tvrdí, že jsou způsobeny jejím komplikovaným příchodem na svět. Její rodiče jsou nuceni říci své dceři pravdu. Byla adoptována poté, co přežila umělý potrat. Šokovaná tím, že celý její život byla lež, zraněná a zmatená, se Hannah přidá ke skupině svých přátel, kteří se vydávají na cestu napříč Spojenými státy. Možná se pokusí vyhledat svou biologickou matku a možná znovu najde naději. (ZDROJ)







Úprimne, už sa ani nepamätám, ako som sa k tomuto filmu dostala, som však naozaj rada, že sa tak stalo, lebo ma naozaj oslovil.
Uvedomujem si, že film s kresťanskou tématikou nezaujme asi všetkých, ale myslím, že téma, ktorá sa tu rieši, presahuje akékoľvek náboženstvo.
Keď sa, Hannah, v devätnástich rokoch dozvie, že je adoptovaná, hlboko ju to zasiahne, veď, povedzme si, koho by aj nie. Automaticky sa snaží niečo o svojich rodičoch dopátrať, no je to oveľa ťažšie, ako si myslela. S pomocou priateľov sa však rozhodne, že sa vyberie na cestu a nájde svoju biologickú matku. Na svojej ceste však zistí aj veľa nepredvídaných informácií, ktoré skomplikujú jej hľadanie.
October baby je film o odpustení, tom naozajstnom odpustení, po ktorom každý z nás nevedomky prahne, no zároveň sa nám zdá, že je nemožné ho dosiahnuť a aplikovať na vlastný život. Zamilovala som si postavy rovnako ako soundtrack či samotnú myšlienku príbehu. Fakt som nečakala, že ma niektoré scény privedú do takého vytrženia, ale naozaj sa tak stalo. Pre mňa je to jeden z najlepšie natočených filmov, ktoré som tento rok videla a odporúčam ho všetkým, ktorí majú radi kvalitnú a reálne pôsobiacu drámu, s ktorou sa dokážu stotožniť.



CSFD: 70%


Trailer:





Guardians of the Galaxy 2 / Strážcovia galaxie 2 


Peter Quill, prezývaný sám sebou Star Lord, a partia jeho excentrických priateľov sa vydávajú cez najvzdialenejšie končiny vesmíru, aby opäť zachránili Galaxiu a tajomstvo jeho rodičov. Starí nepriatelia sa stávajú novými spojencami a na pomoc prichádzajú aj ďaľšie obľúbené postavy z rozpínajúceho sa filmového vesmíru štúdia Marvel. Diváci sa môžu tešiť na veľké herecké hviezdy v nečakaných úlohách a to všetko v v rytme najväčších hitov 70-tych rokov... (ZDROJ)





Kto videl prvú časť, tak sa o nej pravdepodobne bude vyjadrovať len s tými najväčšími pozitívami. V mojom okolí som na ňu totižto nepočula žiaden negatívny ohlas, no aj napriek tomu som sa k jej pozretiu ešte stále nedostala! (shame on me!). Keď však v kine premietali pokračovanie, akosi sme s kamoškou neodolali a vybrali sme sa naň. A nemohli sme spraviť lepšie.
Chris Pratt bol ako Peter nezameniteľný, rovnako ako Zoe Saldan v roly Gamory. Mojou najobľúbenejšou postavou však nebude nikto iný ako nezabudnuteľný Groot! Jeho humor bol úplne najviac! :D :D a aj keď nevedel povedať viac ako jednu vetu, zakaždým každý vedel, o čom je reč, takže ... :D ;) A aj keď nie, tak bol taký zlatý, že by ste mu všetko odpustili.
Od filmu som naozaj nemala žiadne očakávania, keďže som nevidela jednotku, preto ho s ňou ani nemôžem porovnávať, ale neskutočne som sa pri ňom bavila. Nielenže som dostala kvalitnú dávku humoru a celý príbeh bol svieži a ľahko pochopiteľný, ale na konci mi dokonca aj vyšla slzička, čo som teda od komédie naozaj nečakala. Väčšinou sa pri nej človek veľa nasmeje, no aby mala nejaká aj takú peknú myšlienku ako táto, to je naozaj zriedkavý jav.
Musím pochváliť postavy, spravovanie, humor, sci-fi, ktoré som aj ako jeho anti-fanúšik dokázala spracovať a parádny soundtrack! Ak máte chuť na skvelú marvelovku s dobrou dávkou humoru, Strážcov galaxie 2 vrelo odporúčam! ( a aj keď nemáte chuť, toto je naozaj niečo ako #mustsee! ♥)


CSFD : 84%



Trailer :







Zdroje obrázkov : https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/M/MV5BMjQzNDE1OTM5M15BMl5BanBnXkFtZTgwMTQwMTAwNzE@._V1_UY1200_CR91,0,630,1200_AL_.jpg
                               http://1e108cec981ce025d5b6-0a89c7c9f703c8791cb1d0d875ef2ca5.r97.cf2.rackcdn.com/uploaded/o/0e1413667_october-baby-wallpaper.jpg
                               http://www.fandimefilmu.cz/files/images/2016/10/09/d5odp5l7sj8uxles.jpg

4 komentáre:

  1. Jupiii, čakala som na tento článok! Filmov nie je nikdy dosť, i keď momentálne -rovnako ako ty- sa uchyľujem skôr k seriálom a filmy sa mi iba kopia.:D Strašné, musím to všetko napraviť, pretože si mi ponúkla ďalšie skvele tipy!:) Čo sa týka prvého spomínaného - Miss you already, počula som o ňom od Rebeky, no v tomto prípade ide shame on me, pretože som sa k nemu odvtedy stále nedostala a že je to naozaj pekná doba.-_- Pričom očividne ide o skvelý film a ja si neskôr budem trieskať hlavu o stenu, prečo som s ním tak dlho otáľala, och. O druhom spomínanom som naopak nepočula vôbec, no poviem to takto. Po dočítaní recenzie som bola rozhodnutá okamžite a to ani nemusím pozerať trailer. A navyše kresťanský? Joooj.:) Ďakujem za ďalší skvelý tip, znie naozaj zaujímavo. Potom, čo som si toho roku zašla do kina na Chatrč, si na podobné žánre potrpím. Filmy, ktoré ti dajú strašne veľa hlavne po tej duchovnej stránke a prinútia ťa, aby si si mnoho uvedomil.:) Teším sa. Nuže a posledný? No tú jednotku si naozaj musíš pozrieť čím skôr!:D GotG je TOP TOPOV, nedám dopustiť na tie filmy a dvojka bola P.E.R.F.E.K.T.N.Á!!! Z kniha som odchádzala s takým úžasom ty brďo. Mne to prišlo ako jeden veľký etrém, buď som sa zadúšala od smiechu, alebo stískala ruky do pästí, aby som sa nerozplakala. Ten film má jednoducho všetko a to sa ani nevyjadrujem ku Chrisovi, ten chlap je ničo úžasné či už ako herec, no najmä ako osobnosť a Peter by nebol Petrom bez neho!♥ Okey, neidem sa radšej rozplývať ďalej, som jednoducho veľmi rada, že si tomuto filmu dala šancu, aj keď to nespadá pod tvoju šálku kávy.:) I am Groot!:D♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som veľmi rada, že som ti priniesla toľkú inšpiráciu :))) ♥♥♥
      Miss you already sa ti isto bude páčiť, tým som si viac-menej istá už teraz a keď vravíš, že aj October, Baby ťa zaujal, tak verím, že aj ten splní tvoje očakávania :))
      Ja vieeeem, že musím, tu ide shame on me 100 x :D :D Neboj, keď bude príležitosť, určite sa naň vrhnem :) A Chris ♥♥♥
      I am Groot!!!! ♥♥♥ :D :)
      Ďakujem, ešte raz za všetky krásne komentáre, veľmi si to vážim :) ♥

      Odstrániť
  2. Niééé! Ty si ešte nevidela jednotku Strážcov galaxie?! O.O ŠOK!!! Andy, to musíš super rýchlo napraviť, lebo, och, to je dokonalosť! A Groot...a teraz junior Groot, zbožňujem ho, zbožňujem všetkých, zbožňujem tie filmy♥^.^♥ Takže, nezabudni, musíš to napraviť :D
    Inak, Andy, veľká vďaka za tento článok ^.^ Moja mamina mi už prečítala takmer všetky knihy, čo mám a už mi v zásobe ostávajú len dve :D Takže druhá možnosť, ako ju zabaviť, nech sa nenudí, sú filmy a na tie mám teraz núdzu a nemám ju ako odpútať od tých hlúpych béčkových romancí, čo chodia v telke a najmä rodinné prípady, to je príšerné! -_- Takže hneď prvý tip beriem a púšťam :D A čo sa týka October baby, tak ten som videla už veľmi dávno, ale už si ho ani poriadne nepamätám, takže to musím napraviť :))
    A popravde, ani mne sa nič nechce, to teplo je príšerné, ale už sa pomaly rozhýbavam, lebo nemôžem nechať blog tak dlho mlčať :D Teším sa na ďalšie tvoje články, maj sa krásne ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem, viem, som strašná :( :( Verím, že tieto nasledujúce týždne budú hektické a uvidíme, ako na tom budem s časom, no každopádne , keď budem mať čas, určite si ho pozriem! :) ♥
      Jo, jo, tie Rosamundy , Ingy, Vína a neviem čo všetko ešte .... ach, som rada, že som teba aj mamku inšpirovala :) a som tiež zvedavá, čo na ne poviete :) ♥
      Ánoooo, na tvoje články sa tešííííííím mega! :))))) ♥♥♥

      Odstrániť